Модуль 10.
Працюючи з матеріалами нового модуля, я зробила висновки, щодо необхідності повсякчас удосконалювати свої знання та віння і намагатись раціонально використовувати їх в організації навчального процесу з учнями різних категорій.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
• Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
• Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
• Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання
Ще раз переконалася у тому, що учні завдяки проектній діяльності здобудуть навички, які їм допоможуть бути успішними у житті.
Робота корисна і досить цікава як за змістом так і за формою.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
• Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
• Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання
Ще раз переконалася у тому, що учні завдяки проектній діяльності здобудуть навички, які їм допоможуть бути успішними у житті.
Робота корисна і досить цікава як за змістом так і за формою.
Немає коментарів:
Дописати коментар