середа, 4 листопада 2015 р.

Модуль 8. Модуль 9.


У цьому модулі я дізналась про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.  Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
• самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
• переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
• залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
• продумувати порядок критеріїв. 
 Я намагалась спроектувати свою систему оцінювання, використовуючи при цьому засоби оцінювання проектів програми Intel® «Навчання для майбутнього».


Працюючи в цих модулях,  я вкорте зробила висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Я зрозуміла, що перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Мені потрібно цілеспрямовано працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.

Немає коментарів:

Дописати коментар